tirsdag den 30. oktober 2007

Ting 23

Det var så det, ja.
Endelig kom jeg gennem programmet med noget besvær og meget hovedbrud. Jeg må sige, at det har fyldt meget i min bevidsthed de sidste uger.
Det kan sammenlignes lidt med at erhverve kørekort til bil. Man går gennem forløbet - med større eller mindre talent - består prøven, og først da skal man til at lære at begå sig i trafikken.
På samme måde med 23 ting. Jeg har fået et godt indtryk af, hvad web 2.0 teknologier indeholder, men EKSPERT - det er jeg ikke blevet, det kræver mere øvelse.
Hvilke tjenester jeg fortrinsvis vil vende tilbage til, ved jeg ikke helt endnu. Kunne forestille mig LibraryThing, Flickr, Wikepedia. Second life? - nej det tror jeg ikke.
Konklusion: Det har været lærerigt, interessant og efterhånden da også ganske sjovt.

Ingen kommentarer: